mysigast & mumsigast

Är 22-årig universitetsstuderande, snart gift och har fortfarande en far som skickar chokladkalendrar till mig. Haha, han är den bästa av fäder!

Öppnar första luckan direkt jag vaknar, för att på något sätt försöka förstå att almanackan inte visar fel. Varför blir jag alltid lika tagen på sängen när december plötsligt står för dörren och bankar? (metaforerna flödar)
Men trots att inte en flinga ligger på plusgradiga backen än känns det alltid lika roligt när den väl börjar; den mysigaste, mumsigaste av månader. Ska ge mig ut på stan och införskaffa nya lampor till adventsljusstaken och hänga upp glitter i korridorsköket.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vilken mysig pappa =) va härligt!!Måste verkligen införskaffa mig en julkalender..har helt glömt bort det i all stress hihi!

Kramis Carro

Postat av: beck

Haha, om det är nån tröst har vi inte heller nån snö här uppe....så julstämningen får man skaffa sig på nåt annat sätt, har höga förväntningar på adventsgudsjänsten, och uppsjungning på söndag:)

kram kram

2006-12-01 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback