pussel med gäster

Om det fortfarande är någon stackars människa som orkar titta in här emellanåt vill jag säga tack. Och förlåt.
Med tusen tankar i huvudet, fjärilssvärm i magen och en skräckblandad längtan efter att gifta mig blir det inte mycket bloggande för tillfället. Annat må komma före.

Idag är det bordsplacering som gäller. Gaztri! Mycket folk, många viljor var man vill sitta, men Samuel och jag har makten. Det känns bra. Det är som att lägga pussel ungefär, men tyvärr har jag dåligt pusseltålamod.

Kommentarer
Postat av: Fridan!

Jo nu är de nära! Så vansinnigt nära... Om en vecka och en dag står du där gift och nöjd! Så härligt hörru!! =) dam da dada dam da da da dam da da da da da da dadi da di da dadada! (ingångs musiken! =) visst hör du den ;) )

2007-06-28 @ 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback