inte mycket egentligen

Ännu en arbetsdag!

Hjälp. Börjar undra så smått  om jag innerst inne är en arbetarkvinna istället för en akademiker? Lever jag med undertryckta drömmar, är jag scizo!? Går jag omkring här och låtsas ha läshuvud och utbildningstörst!?
Lugn sig.
Dragit in lite nya cash genom att äventyrsbada med särskolebarn. Trevligt värre förutom grönsnor i vattnet och hurvas. Känns gott att använda sin kropp till annat än pekfingervalsen för någon gångs skull. Dagarna blir rikare!
Och jag själv för den delen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon mitt barn!
Kul för eleverna att få vara med dig! och nyttigt för din överdatornkröktarygg att få sträcka på sig. Allt går inte att mäta i pengar.

2007-11-23 @ 07:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback