snart klart

OS har börjat, men min nedräkning fortgår. Två dagar kvar... Sen frihet!
Som vanligt, åtminstone för mig, så gillar jag mina kollegor mer än någonsin när ljuset i tunneln närmar sig. Skrattar, trivs och idag gjorde vi studiebesök på Berhåga kyrkogård. Men skönt ska det bli! Kroppen är trött och fruktansvärt led på att stiga upp i ottan vareviga morgon.
Frågan är bara hur, och med vem, jag kan fira min första tid i frihet. Maken sticker till Riga i morgon och de flesta vänner är bortresta. Blir nog bra. Kan ju vara spännande gå på bio ensam, har alltid beundrat människor som gör sånt.

Helgens skånebröllop blev lyckat förresten. Riktigt härlig helg! Sjöbad, grekisk afton med Samuels faster och Spättekaka på festen. Dansade oss svettiga, sov tre timmar och tog sen tåget hem till Uppsala igen.



Korsvirkeshus Vi Vincent




Brudparet Fransk chef för Yves Rocher

Kommentarer
Postat av: Anonym

Magiskt jesus-ljus över brudparet - snyggt! :)

Har lämnat in ringen idag för putsning, känns lite tomt...men snart ska där sitta en till, känns gött! Lycka till me ensamheten; läs en bok eller njut av stillhet och natur (..om det nu finns nån bra sån i U?). Kram på ´re!

2008-08-07 @ 17:29:08
Postat av: Beck

Magiskt jesus-ljus över brudparet - snyggt! :)

Har lämnat in ringen idag för putsning, känns lite tomt...men snart ska där sitta en till, känns gött! Lycka till me ensamheten; läs en bok eller njut av stillhet och natur (..om det nu finns nån bra sån i U?). Kram på ´re!

2008-08-07 @ 17:32:46
Postat av: Anonym

OJ, du kan väl ta bort en?

2008-08-07 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback