tack Gud för Norrland!

Kära pappa skjutsar oss till Falmark - swisch - kära svärfar hämtar oss på Arlanda. Tänk ändå så smidigt!
Uppsala smakar vardag och min mage blir smågruvig direkt.
Men än är det augusti och jag ska suga, suga sönder norrlandsminnena vi fått och när jag levt på de ett tag till finns det alltid, alltid saker att glädjas åt.
Herrens nåd är att det inte är ute med oss.

Och vi kunde inte fått en bättre avslutning på en så härlig semester! 10 abborrar i näten vi lagt, bastubad vid havet och en 20 kilos väska med plockade bär att ta med ner. Minnen och smaker på burk - ypperligt!

Och Beck har hunnit bli fru, visst är det fantastiskt! Vackra nanting var de och dagen likaså. Kåge kyrka låg klar och ren och kanske var det lite tanken på vad som hände där för drygt ett år sedan som väckte starka känslor, men tårarna sprutade i alla fall på mig när de lyckliga tu skred fram mot altaret.
Talet mitt blev väl lyckat, bortsett från någon rörd kråka i halsen, och maten var bland det godaste jag smakat på bröllop.

        Se så vackra! De alltså.









15 grader i havet får en att känna sig frisk! Levande!




Kommentarer
Postat av: Maria H

Vilken härlig bild på dig och Rebban!

2008-08-27 @ 22:16:40
Postat av: josefin

Visst är den!

2008-08-28 @ 19:52:12
Postat av: Beck

Är också tillbaka i vardan nu, kursplaner ska skrivas ut och jakten på böcker har börjat, suck.. men jag blir glad i hjärtat av ditt inlägg:) Bilden var superhärlig och JA ditt tal var lyckat, sååå härligt!!! Tack återigen!



Mången kram å lycka till me latinet!!!

2008-09-01 @ 13:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback