adventus domini

Min mage är en gröt, underligt vore det annars. Från och med i fredags har min föda till största del bestått av lussekatter, pepparkakor med mögelost, Blossa glögg, risgrynsgröt och adventspsalmer. Jo, jag tackar jag!
Älskar denna diet, frustrerande att min mage inte gör det...

Fantastisk start på adventstiden har jag fått och jag gillar detta RÅMYS minst lika mycket som själva julen.
25 -årspartaj hos Svensäter i lördags och trots att min buffètallrik blev nedstött av födelsedagsbarnets stjärt var det ypperligt skoj! Goa människor och kul träffa Klumfamiljen, Monica har jag ju tidigare bara sett på bloggen hennes.

Nu ska jag fortsätta ignorera magens protester och knapra någon till pepparkaka med Kristin.

             

Kommentarer
Postat av: Beckis

Härligt JOssan, mys på!!!!

2008-12-02 @ 17:13:05
Postat av: Pappa Kalle

Fascinerande att sitta extravak på Lovusenbergs sykehus i Oslo o læsa sin dotters blogg. / Kalle

2008-12-04 @ 02:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback