förmånlig andra advent

              

Omger mig med underliga männsikor. Inte undra på man blir underlig själv.


Två enorma förmåner denna andra helg i advent:
Fått koka både långkola och smulfudge med fyra fantastiska män i vårt kök. Fantastiska = de har tålamod, humor och utgivande kärlek. Helt enkelt en förmån att få omge sig med.
Förmån två: Fick i minusgradiga söndagsaftonen krypa ner i sjudande grytan och omvandlas till russin tillsammans med halvnakna vänner. Smärta i tår efter spring på isig altan, svärta för ögon efter timmar i grytan. Större njutning får man väl leta efter!
Tack Gud


   

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Vad kul att vi hittat samma intressanta ämne till B-uppsatsen! Jag skrev min våren 07 och blev nöjd med arbetet. Jag tyckte det var ett bra ämne att skriva om och intressant under tiden. Kul att springa runt på biblioteket och rota fram gamla böcker :)



Lycka till!

Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback