en dos skryt

Mäkta förvånad blev jag över mig själv när jag, utan vare sig pistol eller kniv mot någon kroppsdel, traskade iväg till Svettis och införskaffade ett terminskort! Jag vill att vi tillsammans minns denna vårtermin 2008 som den då Josefin slutade upp med nedbrytandet av sin kropp och istället började helga Herrens tempel på allvar!
Amen!
Så, så, du ska inte tro att du är duktig bara för att du plötsligt insett att träning kanske är en bra grej Josefin. Det fattade de flesta normala människor redan i spädbarnsstadiet. Kämpa på nu istället, svettas och bygg så kanske du orkar pressa ut 3-4 ungar någon gång om du har tur.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster Hedblad

Friskis&svettis is the shit. Heja Jossan!

Postat av: bodja

Amen!
:)

2008-01-11 @ 00:34:20
URL: http://210grader.blogspot.com/
Postat av: storasyster Hedblad

Hallå, min kommentar försvann, qué?! Jajja, jag vlle bara säga att du har en king motivation till träningen - inte bara att må bra utan att kunna klämma ut ungar när det är dax! Go for it!

2008-01-11 @ 00:38:41
Postat av: mattan.

Jag var på ett pass friskis igår!
Träningsvärken idag njuter jag av.
Får se om jag också införskaffar mig ett kort
när gratisperioden är över...PUSS

2008-01-11 @ 16:29:33
Postat av: fridan

Bra jobbat nusse! nu ska he svettas!!! =)

2008-01-12 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback