feberledig

Hemma idag, med tjock hals och feber som sällskap. Ute är ljuvlig sommar, men när jag sätter mig ute ett tag och språkar med Rebecca hör jag bara halsen tjata om att den vill in till soffan.
Blev jag verkligen sjuk av fåret? Tveksamt. Snarare av mina första havsdopp i helgen, eller litern jordgubbar jag frrrossade i mig i tisdags. Men klagas ska det icke. Blogga orkar jag ju, läsa, tvätta, se film likaså.



Var det här det hände?




Eller här?



Roar mig med att lägga in lite sommardoftande bilder från helgens tripp till skärgården utanför Norrtälje.




Kommentarer
Postat av: Lina

Mul och kövsjuka är i alla fall mycket troligare än EHEC, men jag säger inte att det är rätt :)

2008-07-11 @ 00:36:39
Postat av: Lina

Man ska inte skriva kommentarer så här sent. klövsjuka menar jag ju så klart.

2008-07-11 @ 00:40:44
Postat av: Josefin

Haha, hellre får jag klövar än dör i ehec i alla fall.

Tack för dina smarta diagnoser lilla läkarlina!

2008-07-11 @ 13:40:54
Postat av: Mattan.

Visst ser man i syne då det ser ut som du har magrutor på badbilden?

2008-07-11 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback