How can I resist you

Jag har tidigare inte velat sälla mig till den miljonen svenskar som sett musikalen. På grund av rädsla över att det vore ett lustmord på de enastående ABBA-låtarna. Men nu, efter att igår kväll sett filmen på bio, är jag upp över öronen förälskad. Mamma Mia vad den var underbar!
Mimande försökte jag så obemärkt som möjligt att dansa i biostolen, samtidigt som leendet på läpparna spreds över hela kroppen. En färgsprakande glädjerusch rätt in i solarplexus! Efteråt dansade vi iväg i den ljumma kvällen för att sitta på uteservering med Narnia-gänget. Lycklig, lycklig.
Dock inte lika kul att sitta och titta på när de andra åt lyxpizzor. Hade helt förlorat smaksinnet och att äta gott skulle vara som att kasta pärlor för svin tyckte jag. Igenkorkad näsa, men dock väldigt härlig kväll!


Och idag efter kyrkfika i bersån...


...tog Hilmiuseses ut oss på båttur!

Efter två timmars pysslande med motorn (Erik pysslade, vi andra åt tonfisksallad och solade) skvätte vi iväg över vågorna. Åkte in i Fyrisån och hittade lugnet och beundrade husbåtarna. Riktigt flott!

Söndag kväll. Vi säger till varandra hur bra vi har det, tacksamma. I morgon börjar arbetet om (var längesen jag var där nu pga sjukdom) och vi firar att vi varit gifta ett helt år.
Tack min Gud

Kommentarer
Postat av: Beck

Jossan, det låter alldeles fantastiskt!:)

Det är härligt med dig å dina bloggar; antingen är allt superunderbart eller hur jobbigt å tråkigt som helst... fortsätt va´ härlig tjejen! Å grattis lite i förskott! Kramar å hälsa maken!

2008-07-13 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback