1 april




Får alltid viss ångest denna gårdagens dag - första april. Måste bara försöka lura allt och alla jag stöter på och då blir det rätt krystade skämt. Men ack vilken tillfredsställelse när jag lyckas!
Som till exempel när Lina gick på att det var skottlossning utanför Ica Väst eller när Jim blev rädd för att det rann blod ur hans öga eller när Fredrik Johansson blev bekymrad över att Bosse Brander blivit utbränd.
Haha, ja det är sånt jag njuter av!

Själv gick jag faktiskt tvärt på att Viktoria och Daniel skulle gifta sig i Domkyrkan, som var UNTs skämt...
Idag är en vanlig dag igen och det är inte legitimt att luras. Får sparas till nästa år istället.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hörde också om carina sandberg på en filt med sin nya hund skämtet..! haha! bra försök där! Ett jossan skämt! haha!

2009-04-02 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback