omvänd

Tar tillbaka allting jag skrev igår.
Jag är bra, Maken ljuvlig och världen härlig att leva i! Vindarna är i och för sig fortfarande isande kalla, men vad gör det när man har det så bra som jag.

Igår godmaten och kuddkriget i mycket glada vänners lag!
Idag marknadsstros Vaksala torg, fyndar vas och hittar Svennis, Isabel och Stefan som också vill dricka lattar.
Tinar upp inifrån. Gott.

Tack syster för uppmuntrans-sms, tack Jenny för kommen och Maja - jag hoppas du också är gladare idag!

Kommentarer
Postat av: Ida Eklund

Visst är det ganska skönt att få vara lite lynnig ibland. Tur man har en man som förstår en...

Postat av: Fru Lilja

Ida- Haha! Jo, maken brukar säga att jag gett lynnigheten ett ansikte ;)

Hoppas hostan blivit bättre!

2009-04-18 @ 20:52:15
Postat av: Maja

Och du, jag håller med (även lite såhär i efterhand!)... lördags, söndags och idag var MYCKET bättre än skitdagen förra veckan..! :-D

2009-04-20 @ 22:40:39
URL: http://majao.blogg.se/
Postat av: emmeli

Hon lever! Härligt att ha dig tillbaka loppan! Själv sitter jag hemma o läser om forskning...kanske ringer sen när det blir för tråkigt.

2009-04-21 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback