varaftnar

Varaftnar och vardagar - det är ju ändå det livet till största del består av. Efter en massa festliga dagar och aftnar känns det lite extra svårt att hitta tillbaka till det. Men ljumma vårvädret underlättar en del!

En molande känsla i magen - misstänker det vara oro för framtiden. Jag vet att man inte ska oroa sig och jag försöker verkligen låta bli, men ändå finns det där - molet. Skickat in mina papper till VHS och ber en bön om att min motivering ska få mig vidare till nästa urval i journalistkursen.
Har även fått sommarjobb (blott fyra veckor, men det känns fint) så nu börjar tankarna inför sommaren sätta igång. Och sluttampen i skolan och frilansandet och 25-årsfirande och...

Jag har det för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback