härdad och berörd

Fyra mil skrinnades igår och två slott beskådades - trodde kroppen skulle knaka idag, men icket! Härdad är jag och orkade lätt med fest på kvällen.
Mikaelvän fyllde 30 och kalaset var stort och maten mycken! Åt och drack av goda gåvor och tackade genom att stanna en stund och diska efteråt. Hemskt trevlig afton med hemskt trevliga människor!

         

För övrigt har jag svårt släppa föreställningen Knutby jag såg på Uppsala Stadsteater i torsdags. Berördes till obehag så kallsvetten trängde fram - förstås mest för att man hela tiden sitter och tänker att detta verkligen har hänt. Mycket bra föreställning och nu har jag svårt sluta läsa gamla artiklar och se nyhetsklipp från vintern 2004. Fascinerar mig ändå hur det var möjligt att denna djupt tragiska händelse kunde ske. Ett manipulerande och missbrukande av Guds namn - farliga saker.


Till sist - detta är den just nu goaste människan: Mysiga Molly (1 vecka gammal)     

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej och tack för trevligt sällskap igår! Har lagt upp en bild från festen föreställande paret Lilja, hoppas det är ok?! Du missade väl inte Gulletussan ikväll? Amma - festa - amma - festa - amma - festa ;-) Vi är ju såå lika jag och Jennifer! ;-) kram på dig!

Postat av: Mattan.

Skaffa en egen Molly så får du mys hela tiden.

Förutom den tiden hon är jobbig...

2009-02-02 @ 19:42:09
Postat av: Fru Lilja

Maja - helt ok att vi finns med på bild. Är ena riktiga linslusar ;)

Hahaha, ja det var en av mina favoriter från söndagens program! Du och Gulletussan förstår varandra som ingen annan.



Mattan - allt har sin tid...

2009-02-03 @ 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback