helg i bilder

    Fredag lunch och maken har blivit tysk.
Ska tyrola sig på Tyroler Abend.
Mikael tittar in! 

Sen cyklar jag till Fyrishov och tävlar med fyra fina flickor i vattenrutschbanorna.
Riktigt skoj! Hej russinfingrar.
På kvällen blir det 80-talsdans med Kristin

Lördag och maken åker uppåt till Sandviken.
    Jag åker med Lina till Stockholm för att secon-hand-shoppa.
Gråkall dag, men värmande likväl!


På kvällen fläskas det loss hos Elin och Kattis. Earth our infaller - vi ser ändå på film, men i stearinljusens sken.
Vispar vaniljvisp för hand.

Så söndag. Innan maken kommer hem igen hinner jag med två mässor och en brunch

Kommentarer
Postat av: Lina

Maxad helg Jos, tur att det kommer vilovardagar :) eller?

2009-03-29 @ 19:20:54
Postat av: Fru Lilja

Lina - njao... Beror på vad man menar med vila. Tror inte det finns risk för utbrändhet iaf! ;)

2009-03-30 @ 10:43:42
Postat av: maria s

Tack för en trevlig brunch! :)

2009-03-30 @ 13:24:38
Postat av: Anonym

Maria - Tack själv! Fortfarande mätt... ;)

2009-03-30 @ 14:16:47
Postat av: Ida Eklund

Känner du Per och Maria?! Lustigt när ens vänner dyker upp på bild hos andra vänner. Kul!

Postat av: Fru Lilja

Ida - Jo, visst är sånt lustigt! Återigen blir man påmind om den lilla värld vi lever i ;)

2009-03-31 @ 10:40:36
URL: http://josefinlilja.blogg.se/
Postat av: Maja

Hehe.. jag tänkte som ida, fast ännu "mer" - känner du per, maria och ida?! ;-)

2009-04-02 @ 19:50:29
URL: http://majao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback