slöjor och objektiv

För Fridas skull: Hurra hurra för Skellefteå AIK!

Jagat muslimer på BMC idag. Avverkade kulvert efter kulvert i källaren i jakten på slöjbeklädda kvinnor. Låter kanske mer spännande än det var. Behöver de till mitt reportage om Troende studenter i kårtidningen. Pratade med två trevliga och gjorde väl bort mig när jag inledde med frågan "Pratar ni svenska?".

Annars är jag mycket glad över två saker: 1 Kursen Att tala inleddes idag med skrattfyllda presentationer av oss.
2 Min Nikonkamera har anlänt! Svart, digital och fin med ett extra zoomobjektiv. Hhaha! Nu slipper jag springa runt och låna alltid när jag behöver en. Gustaf och Lina är väl minst lika glada som jag kan jag tänka...

Första bilden: 
    Andra bilden:

Och såhär visar man materialistisk kärlek:

Kommentarer
Postat av: Maja

"Talar ni svenska?" hahahaaaaa! Du e så rolig! (Ok, det finns utbytesstudenter.. men Josefiiiiin! ;-))

Postat av: SAM

Jag är oxå väldigt glad...

2009-03-19 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback