i-di-ot

"Ty julen är härlig för stora och små" - ja det är den, men jag vill inte veta det än, Åhlèns! Norpar åt mig hårtoningen, betalar och skyndar mig ut ur butiken. Fy för offentliga tjuvstarter!

På kvällen är jag en idiot. Leker elektriker, gör ojordat till jordat, det blir ett trassel av koppartrådar, men jag kör ändå in kontakten i väggen. BOOM! Smällen är kraftig, dov och följs av en stor grön blixt. Jag sitter darrande i en svart lägenhet och tackar Gud att jag lever.
Sen följer en svettig kvart då Fredrik och Erik och Bosses nycklar försöker hitta rätt i stora elskåpet i källaren. Kontaktuttaget verkar ha smält ihop och Erik menar att om en elektriker hade sett detta hade han "strypt mig", minst.

Ljuset är åter, ingen större skada skedd och jag tackar Gud för skyddsänglar och händiga vänner!



Kommentarer
Postat av: Maja

Du är ju inte klok kvinna!!! (ses ikväll!)

Postat av: frida

Fysan, va obehagligt den där händelsen va...

ja är tacksam i hjärtat att du är heeel! =)

2009-12-03 @ 11:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback