första skoldagen

Hade faktiskt samma känsla i magen som när jag började lågstadiet för hela 18 år sedan. Dock något mildare.
Nytt höstplagg på kroppen, luften krispig som den ska vara och fullsatt klassrum när jag kom in. Fanns en plats kvar - platsen bredvid Robinsson-Mille.
Rätt lustigt att hamna i samma klass som någon man suttit och varit förtjust i framför TV:n. Det sa jag inte till honom, men att jag höll på honom, det sa jag. Intervjuade varandra och höll presentation framför klassen. Kul och smärtfritt.

Idag, första september, börjar nya livet på allvar. Jag ska börja hålla mig uppdaterad på nyheter, äta minst ett par frukter om dagen och om en kvart köper jag årskort på Friskis. Höst - here I come!

Kommentarer
Postat av: Maja

Here we go...! Ha en bra dag! Kram/ M.

Postat av: Sam

Friskis och Svettis? - Det glädjer mig!

2009-09-01 @ 14:01:58
Postat av: Rebecka

Härligt Jossan! Men vad är det med dig och kändisar, de dras till dig tror jag bestämt! Jag var förbi Friskis idag för att kolla in höstens program, ser lovande ut! :)

2009-09-01 @ 18:06:32
Postat av: Fru Lilja

Beck - Kändisar och kändisar... Skulle nog inte kalla en Robinsson-deltagare kändis ;)

Men kör på Friskis du med vetja!

2009-09-02 @ 13:46:39
Postat av: Beck

Okej B-kändis kanske, eller C? Vet knappt vem det är...

2009-09-02 @ 21:54:14
Postat av: Frida

Hejja Jossan! Låter härligt, friskis är bra! =)

2009-09-04 @ 10:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback