Kill Devil Hills

Det är hett här och namnet på stället för obemärkt tankarna till ett annat hett ställe. Skillnaden är att här är likt ett paradis! Årets första dopp är taget och det på vår förlovningsdag till råga på. Var troligen knappt tio grader i vattnet och fötterna domnade bort innan man kommit i, men sanden är så len och solen så varm.


Närmare 30 grader varmt klockan åtta på kvällen.


Ändå härligt!


Amerikanska pannkakor med pecannötter, sirap och smör vill jag bjuda alla på när vi kommer hem.



Kommentarer
Postat av: Matilda Frick

Lovely! Låter som om ni har det fantasiskt! Önskar nästan vi var där med er, eller ni här med oss. Kanske ska resa ihop nångång!? Känner igen mig i bilden med pannkakan. Hur mår era magar? Är inte avundsjuk på den gula maten. Kram från Singapore Airport (Changi heter den, rättar min man mig ;-)

Postat av: Dad

Följer äventyret och hoppas ni är hemma till mitten av maj för då kommer vi.....

2010-04-07 @ 14:47:37
Postat av: emmeli

Åh, det bjuds på Amerikanska pancakes i maj! Fantastiskt, säger jag med Urban-stämman. ;)

Grattis på förlovningsdagen!!

2010-04-07 @ 17:19:43
Postat av: Jenny

Roligt att få följa ert äventyr! Verkar riktigt nice. =) Puss från mig och David

2010-04-07 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback