uppdatering


Skridskosäsongen är usel, men längdskidor är grejen! Speciellt när man får staka genom skogsvalv i Storvreta.


På jobbet firade vi fettisdagen och som framgår av bilden nedan har jag slukat ett helt tjog och vann således över både maken och Lina.




Men nu är fastan inne med askkors i pannan och uteblivna semlor. Härligt, låtom oss fira!


På jobbet har jag det så bra, så bra och pendlingen stör mig knappast längre. Bara farbrorn som vill att vi ska sitta och prata med varandra varje morgon känns besvärande.

Och idag jobbar jag hemifrån och passar på att läsa traven med tidningar som samlats på köksbordet.
Pälsa på er därute - vintern fortsätter ge vad den kan.


Kommentarer
Postat av: Beck

Gott att höra Jossan!

2010-02-19 @ 13:17:55
Postat av: Maja

Byt vagn på tåget? Eller har du blivit stockholmare och bara MÅSTE sitta längst fram för att ha kortast perrongsträcka när du kommer av i storstan? ;-) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback