sommar i P1

Årets Sommarpratare är avslöjade och jag ser fram emot att få stifta bekantskap med en hel drös kända och okända röster under sommaren. Vad Micael Bindefeld, Christine Meltzer och Per Morberg ska prata om kan man ju gissa, men ska ändå bli intressanta. Spännande att höra Eva Gabrielssons story eller utdrag ur Natasha Illum Bergs djungelliv. Johanna Koljonen, Vanna Rosenberg och Henrik Hjelt vet man ju kommer leverera. Hoppas Josephine Bornebusch blir personlig och Andres Lokko pratar annat än musik och London.

Ja, ni ser, ett härligt smörgåsbord av röster ligger framför oss! Bara slå på P1 13.05. Om inte annat så för signaturen som är bland det somrigaste jag vet.

Här kan man skratta åt Klungan.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag hoppas Andres Lokko pratar lite om sin tid i Killinggänget. Han är ju inte den mest kända medlemmen så att säga :) Skulle vara kul att se deras karriär från hans vinkel. Fast allra mest hoppas jag att Bindefeld berättar hur man gör fräsiga inbjudningskort... ;)

2010-06-09 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback