gjort

Till 99% är bloggandet helt för min egen skull. Den sista procenten kan vara för att familj och vänner vill kunna uppdatera sig. När det händer mycket, när livet är intensivt och jag har svårt att smälta alla intryck, kan bloggandet vara till hjälp. Jag minns, jag sorterar, jag gläds.
Nu har det varit tre dagar av glädjande händelser och det är nästan så att jag glömt bort att Jenny gästat mig. Men det har hon.

En kort, men underbar stund var hon här. Vi cyklade tandem genom de uppländska tropikerna, njöt av färden och stannade till för att locka på får. De var svårlockade.


Sen fyllde ett söttroll 1 år och bjöd på jordgubbstårta och ljuvliga leenden.


Därifrån sprang jag till Ekonomikum för att ta examen. Jag var den enda som hade studentmössa. Fick rejält pirr i magen och blev hispig och det höll i sig hela kvällen och halva natten. Lyckad sittning med klassen sen där vi sjöng och kramades hundra gånger om.


Så idag var det församlingsutflykt, ordnad av mig och Bosse. Att det ösregnade gjorde nada för gården var vacker och maten god.

Tack Herre för din nåd och välsignelse.







Kommentarer
Postat av: Matilda och Andreas

Grattis till examen! Stort! Och du såg så fin ut i studentmössan!

2010-05-31 @ 13:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback