Tredje veckan frilans

Fiskpinnar och Sjörapporten till lunch. Känner mig aningens ensam och ineffektiv idag, men har ju trots allt en förkylning att tänka på. Skrivit en del och spånat på nytt.
Min cykel får en böteslapp på stan. Jag rycker snabbt bort den, inget man behöver betala, men lite pinsamt. Lånat Skynda att älska på Biblan så den tänkte jag läsa ut nu.

Jorå.

Förresten drömde jag om Björn Ulvaeus. Han och jag på promenad och vi sjöng I can still recall our last summer, högt och ljudligt. Var en lycklig dröm.

Kommentarer
Postat av: Markus

Jobbigt det där att bestämma över varje minut själv. Fast inte helt olikt att plugga väl?

2010-09-14 @ 16:57:43
Postat av: em

Såg du också mammamia i söndags!? Vaknade nynnandes på Abba-hitar

2010-09-14 @ 22:02:19
Postat av: Josefin

Markus - jo, lite som att plugga är det faktiskt. Snarlikt att läsa humaniora ;)



Emmeli - Nix, ingen Mamma Mia i helgen, men dock en del allsång till dylika låtar.

2010-09-15 @ 17:53:53
Postat av: Markus

Om du får lappsjuka nån dag kan vi ta en fika eller lunch.



/Din frilansbroder.

2010-09-15 @ 20:26:19
Postat av: Josefin

Frilansbroder - gärna!

2010-09-17 @ 12:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback