Så himla oregelbundet

Bloggar makalöst dåligt denna sommar måste jag tillstå. Ni stackare som fortfarande orkar titta in här har väl upptäckt det för länge sedan. En eloge till er som härdar ut och stannar kvar!
Ids helt enkelt inte uppdatera om vad som händer. Men här kommer en liten glimt från Bornholm förra helgen:
Tog som sagt färjan över till utlandet med makens härliga syskonskara - åtta vuxna och tre barn. Riktigt mysig ö.
Vi cyklade genom vetefält och väderkvarnar.
Njöt på lång, vit strand.
Åt goda fiskar.
Slickade glass.
Fotade varandra.
Strosade fina gator.
Och tog båten hem igen.

Kommentarer
Postat av: sara

vilket trevligt inslag, hela goa syskonskaran Einarsson med respektive. /mam

2011-07-25 @ 17:37:36
Postat av: Em

Jag håller troget kvar. Fina bilder på Molly maldelöga m.fl. Blev paff när jag såg Samuels fylliga stjärt på en bild, eller är en av bröderna så lik honom? /em

2011-07-28 @ 17:44:26
Postat av: Em

Jag håller troget kvar som besökare. Fina bilder på Molly madelöga m.fl. Blev paff när jag såg Samuels fylliga stjärt på en bild, eller är det en av bröderna som är honom så lik?!

Postat av: Ellie

http://elliee.webblogg.se



Kolla gärna min blogg. har rensat garderoben & säljer fina grejer till bra priser!

2011-07-28 @ 18:13:06
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-07-28 @ 18:19:07
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Josefin

Em - Nog är det Samuels stjärt allt, men så fyllig tycker jag inte att den är. Bara snygg.

2011-07-31 @ 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback