Någon som är kvar?

Kristus har uppstått för länge sen, men jag har ännu inte uppdaterat min blogg. Jag tänker inte be om ursäkt för en sådan sak, det är ju trots allt min blogg och jag hyser inga pliktkänslor angående den. Är det någon som orkat kika in här regelbundet och som fortfarande hyser hopp om att det ska komma upp ett nytt inlägg månne? Tack i så fall, det värmer vänner.

För tillfället är jag på denna eminenta arbetsplats:
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=114
Japp, radio is the shit. Åtminstone för ett tag. Sen blir det Dagen igen och då är det bästa tänkbara.
Vi hade nyss fruktstund här på jobbet, jag skröt om att jag hade gjort klart hela tre inslag i dag och av minerna att döma behöver jag inte göra så många fler knop i dag. Kommit in i ett härligt tempo nu efter tre veckor!

Har ingen ny bild tillgänglig så jag bjuder på en gammal. Värme och sol - något jag hett efterlängtar.




Kommentarer
Postat av: karin och miakel

Ja! Vi läser och följer och tittar in titt som tätt (dagligen...)

Fint med en sommarbild, vi längtar också!

2012-04-26 @ 20:20:36
Postat av: mikael

mikael förstås

2012-04-26 @ 20:21:16
Postat av: Maria

Samma här. Dagligen kikar jag in här o äntligen var det dags för något nytt på sidan :)

Härlig bild!

2012-04-27 @ 08:41:38
Postat av: Josefin

Tack fina, trogna vänner :)

2012-04-27 @ 11:32:57
Postat av: Mattzoo.

Inte heller lillsis har gett upp hoppet om liv. Så, kul att man efter några veckor äntligen får se nått annat än den där semlan. Puss!

2012-04-30 @ 09:44:56
Postat av: beck

Nog kollar beck in då o då också, lustigt, det brukar ju vara jag som är seg me bloggen men nu var det omvänt, haha... Kul att du är tillbaka! :-)

2012-04-30 @ 18:07:11
Postat av: Tove

Och även jag tittar in med jämna mellanrum!

2012-05-01 @ 18:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback